dinafastigheter

För effektivare förvaltning

Teknisk Förvaltning

Teknisk förvaltning innebär kostnadsbesparingar genom kontroll över standarder på material och utrustning i lägenheterna, lokalerna eller i fastigheten och dessutom hanteras besiktningar, felanmälningar, åtgärder, och underhållsplanering.
Modulen stöder användaren i arbetsprocessen på ett nytt och förenklat sätt.

Det är tidskrävande för fastighetsägare att upprätthålla en uppdaterad bild av det tekniska i fastigheterna. Modulen Teknisk förvaltning sparar tid och är dessutom instruerande och effektiv för användaren. Modulen är unik på det sätt den hjälper användaren att snabbt uppdatera material och utrustning och andra register vilka sedermera är underlag för rapportuttag.
Tilläggsmodulen Teknisk förvaltning innehåller bl.a:

  • Ärendeuppföljning på åtgärder, felanmälningar och besiktningar
  • Rapporter
  • Besiktning
  • Felanmälan
  • Debitering av hyresgäst
  • Material och utrustningsregister per objekt/rum
  • Arbets- och materialkostnader
  • Åtgärder
  • Per fastighet eller objekt
  • Installationsdatum på material och utrustning
  • Utrustningsgarantier

Till dinafastigheter 2  & 3

Kombinera gärna Teknisk förvaltning med modulerna:

Mobil info
Felanmälan via internet