dinafastigheter

För effektivare förvaltning

Teknisk Förvaltning

Teknisk förvaltning innebär kostnadsbesparingar genom kontroll över standarder på material och utrustning i lägenheterna, lokalerna eller i fastigheten och dessutom hanteras besiktningar, felanmälningar och åtgärder. Modulen Teknisk förvaltning sparar tid för användaren. 

Tilläggsmodulen Teknisk förvaltning finns som en egen flik i systemet för enkel överblick och åtkomst för användaren. Modulen innehåller bl.a:

  • Ärendeuppföljning på åtgärder, felanmälningar och besiktningar
  • Rapporter
  • Felanmälan
  • Åtgärder per fastighet eller objekt
  • Besiktning
  • Debitering av hyresgäst
  • Material och utrustningsregister per objekt/rum
  • Arbets- och materialkostnader
  • Installationsdatum på material och utrustning

Till dinafastigheter 2  & 3

Kombinera gärna Teknisk förvaltning med modulerna:

Mobil info
Felanmälan via internet