dinafastigheter

Konvertering till dinafastigheter 3

Support

Klicka här för att komma till vår användarsida. Där finns guider som hjälper både dig som ny användare att komma igång i programmet och mer erfarna användare att uppdatera och fördjupa sig i olika funktioner.

Aktuellt

2020-12-01 

Vi är väldigt glada över att hälsa vår nya kollega Peter Pettersson välkommen till vår support! 


2020-11-23
Just nu upplever vi problem med vår telefonväxel. Maila gärna ert ärende till
kundsupport@dinafastigheter.se istället.

Frågor & Svar

Här hittar ni några vanliga frågor och svar.

Fråga: Aviseringsknappen är grå, den går ej att klicka på.
Svar: Troligen har er licens gått ut. Kontrollera under Hjälp - Om.
Fråga: Jag vill börja e-postavisera, hur gör jag?
Svar: Guide över hur du går tillväga finns på vår Användarsida.           Fråga: Det står "Avtal saknas" när jag skall avisera - men avtalet gäller, vad är fel? Svar: Titta under fliken avtal, finns det en gällande avtalsrad ?           Fråga: Var laddar jag ner senaste versionen?                  Svar: Du hittar senaste versionen på vår Användarsida uppe till höger.         Fråga: Jag skall byta dator, hur gör jag?                    Svar: Guide över hur du går tillväga finns på vår Användarsidan upp till höger.

Fråga: Jag har krediterat en avi, nu går den perioden ej att avisera.
Svar: Ångra senaste inbetalning, därefter kan du backa avin och avisera perioden på nytt.
Fråga. Hur lägger jag till ett tillägg?
Svar: Gå in på avtalsfliken och klicka på + (plustecknet) för att lägga till tillägg på avin.
Fråga: Jag har frågor angående min faktura.                Svar: maila din fråga till ekonomi@dinafastigheter.se
Fråga: Hur lägger jag in en rabatt/avdrag?
Svar: Skapa ett tillägg och lägg in ett minusbelopp i rutan för belopp.

Kontakta oss:
Ordinarie telefonöppettider:
Måndag - Fredag 09.00 - 15.00
Lunchstängt 12.00 - 13.00
Tel: 031-160 300.
e-post: kundsupport@dinafastigheter.se
Fjärrsupport
För fjärrsupport, ladda ner TeamViewer genom att klicka på bilden nedan.