Mobil info ger din personal aktuell information från dinafastigheter direkt i mobilen eller surfplattan.
Mobil info visar automatiskt bland annat upp information om avtal, kontaktuppgifter för hyresgästen och objekt.
Åtgärder och felanmälningar. Ta emot och skapa egna, synkronisera med kontoret direkt ute från fältet.
Även information om fastigheten och ägaren som statistik, ytor, vakanser, aktuell total debitering per fastighet samt lediga objekt.
Åtgärder & Felanmälan i Mobil Info
Åtgärder i Mobil Info är en funktion där åtgärder kan skapas och redigeras direkt i mobiltelefonen på plats ute på fältet. Bild kan bifogas varje åtgärd. Åtgärderna och bilderna synkroniseras mellan dinafastigheter och Mobil info och återfinns i mobiltelefonen för åtkomst.
Felanmälan i Mobil info fungerar på samma sätt. Tillsammans med produkten Felanmälan via Internet, skickas hyresgästernas felanmälningar direkt ut i de mobila enheterna. Detta innebär att fastighetsskötaren nu har tillgång till sin "att göra lista" avseende åtgärder och fel direkt i sin mobiltelefon.
Synkronisera informationen automatiskt i dinafastigheter och starta Mobil info med en ikon direkt i telefonen så är du igång - enkelt och tidsbesparande!
Mobil info är utvecklad för de senaste webbläsarna för telefoner och surfplattor med operativsystemen Android och iPhone.
För mer info och en presentation kontakta oss på forsaljning@dinafastigheter.se eller 031-160300.
Till dinafastigheter 2 & 3.
Kombinera gärna Mobil Info med mudulerna:
© Fastighet & IT Kompetens Sverige AB
Fibervägen 2
435 33 Mölnlycke